22 April, 2011

FIVE on FIRE: with LaMartinia

Днес вместо да ви покажа петте неща, които правят мен щастлива, реших да ви представя тези на Мария от LaMartinia. Исках именно тя да е първият ми гост в тази рубрика, защото намирам блога й за един от най-добрите в България, а и не само. Мария е изключително мила и очарователна дама и съм много щастлива, че се съгласи да участва.

В LaMartinia може да видите уникални фотографии, рецепти, направи-си-сам идеи, винаги интересни гости в рубриката "Гастрол" и още куп други вдъхновения. Мога да чета по цял ден нещата, които пише и да гледам винаги до край изпипаните снимки. Точно това ме грабна първо в блога - снимките. Мария определено умее да улавя красивото, нежното, истинското около себе си.

Мария, благодаря ти за участието и позитивизма, с който ме зареждаш всеки ден с блога си!

А сега вижте петте неща, които я карат да се усмихва. :)


Текст и фотографии: LaMartinia

1. 2 годишната ми дъщеря – мое непрестанно вдъхновение и повод за щастливи мигове. Само мисълта за нея ме кара да се усмихвам!

2. Минутите, в които оставам сама. Няма значение дали поводът ще е книга, интернет, чаша чай, пътуване или някоя женска глезотия – в тези моменти съм си самодостатъчна и щастлива.

3. Цветята – посадени от мен или подарени ми от обичан човек. Умеят да говорят, да правят компания, да предизвикват усмивки, да дишат и да наблюдават.

4. Красивите стари вещи. И красивите нови вещи. Едните нямат търпение да ти разкажат живота си, другите нямат търпение да го изживеят. Бутилката - ваза ми беше подарена преди няколко дни, а сините балеринки са последната модна придобивка на дъщеря ми.

5. Добре приготвената и красиво поднесена храна. Обичам да й се наслаждавам, понякога и да я приготвям. Обичам как вкусовете и ароматите създават истории и сцени в съзнанието. :)

4 comments:

LaMartinia said...

Благодаря за възможността и поканата! Само за снимките не съм много съгласна - има много още какво да се желае, едва начинаеща съм, но изключително много се радвам, че се харесват и предизвикват емоции:-)
Поздрави!

nessy said...

За мен беше удоволствие! :)

Rossitca said...

bittersweet Много добра идея за гост да се покани Мария! Мария, толкова хубави и естествени неща те радват!

nessy said...

Радвам се, че ти е харесал гостът ми. :) Мария е удивителна.